Discounterul german Lidl intenționează să deschidă în următorii ani 103 magazine în Danemarca, a afirmat Dirk Fust, directorul companiei pentru această țară, pentru publicația Fødevarewatch.

Ritmul anual de expansiune va fi de 10-15 magazine, iar pentru 2019 bugetul de investiții se ridică la 100 de milioane de euro, a mai spus Dirk Fust. Lidl, care s-a lansat pe piața din Danemarca în 2005, deține în prezent 117 magazine.

“Avem doar 5 magazine în Aarhus și 20 în Copenhaga. Cred că există loc pentru 60-80 de magazine Lidl în zona capitalei țării. Este o provocare mare și investiția este una substanțială”, a precizat Fust.

Odată cu aceste deschideri competiția pe zona de discount se va intensifica, pe acest segment mai fiind prezenți jucătorii Netto și Fakta. Spre exemplu, Netto deține 100 de magazine doar în Copenhaga, respectiv 500 de locații la nivel național.

Lidl, parte a grupului Schwarz, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 10.500 de magazine și peste 150 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

În România, retailerul german operează 240 de magazine și 4 centre logistice. În 2017, Lidl România a raportat afaceri de 6,5 miliarde de lei, în creștere cu 17% față de anul precedent.

magazinulprogresiv.ro

Comentati folosind contul Facebook

comments