Angajatii unui call center norvegian protesteaza impotriva unor conditii de munca draconice, cum ar fi instalarea unei alarme, care ii avertizeaza pe sefi ori de cate ori un angajat pleaca mai mult de 8 minute de la birou, scriu jurnalistii de la Daily Mail.

In cele 8 minute/zi sunt incluse pauzele de toaleta si alte activitati personale, inclusiv convorbirile telefonice personale si citirea ziarelor, relateaza Aftenbladet
Totodata, compania a impus o limita care stabileste cate telefoane poate efectua sau primi un angajat si cat trebuie sa dureze fiecare convorbire.

Sindicatele si inspectorii muncii au criticat atitudinea companiei de asigurare DNB, spunand ca incalca drepturile omului. Autoritatea norvegiana de supraveghere a drepturilor angajatilor, Datatilsynet, a declarat ca sistemul de monitorizare impus de DNB reprezinta o incalcare majora a intimitatii umane.

“Fiecare angajat are nevoi diferite si acest tip de control strict il priveaza de libertatile garantate in timpul zilei de lucru”, au precizat inspectorii muncii.

DNB a raspuns criticilor intr-un mod transant. Sefii au spus ca scopul acestor verificari este acela de a se asigura ca toate apelurile clientilor sunt preluate in timp util.

Compania a recunoscut de asemenea ca unii team lideri au utilizat metodele pentru a-i monitoriza pe unii angajati. In consecinta, DNB a promis ca isi va revizui regulamentul.

Articol preluat de AICI

Comentati folosind contul Facebook

comments